وبلاگ به روز و تخصصی ویلاهای ایران و جهان

به وبلاگ به روز و تخصصی ویلاهای ایران و جهان خوش آمدید.

مقدمات شعر غدیر ۱۱ قرن قبل گذاشته شد


اخبار ایران من / پیروان یکی از اعضای دانشگاه شیراز ، درباره اهمیت غدیر در مطالعات فرهنگی و ادبی در ایران ، یادآوری کرد که پایه و اساس شعر غدیر در ادبیات فارسی 11 سال پیش تأسیس شد. محمد مرادی روز سه شنبه 5 مرداد در گفتگو با خبرنگاران ، با تمجید از ده سال …

مقدمات شعر غدیر ۱۱ قرن قبل گذاشته شد https://myirannews.ir/فرهنگی/مقدمات-شعر-غدیر-۱۱-قرن-قبل-گذاشته-شد/ https://myirannews.ir/فرهنگی/مقدمات-شعر-غدیر-۱۱-قرن-قبل-گذاشته-شد/#respond اخبار ایران من Tue, 27 Jul 2021 06:58:53 0000 فرهنگی https://myirannews.ir/فرهنگی/مقدمات-شعر-غدیر-۱۱-قرن-قبل-گذاشته-شد/ اخبار ایران من / پیروان یکی از اعضای دانشگاه شیراز ، درباره اهمیت غدیر در مطالعات فرهنگی و ادبی در ایران ، یادآوری کرد که پایه و اساس شعر غدیر در ادبیات فارسی 11 سال پیش تأسیس شد. محمد مرادی روز سه شنبه 5 مرداد در گفتگو با خبرنگاران ، با تمجید از ده سال …

اخبار ایران من / پیروان یکی از اعضای دانشگاه شیراز ، درباره اهمیت غدیر در مطالعات فرهنگی و ادبی در ایران ، یادآوری کرد که پایه و اساس شعر غدیر در ادبیات فارسی 11 سال پیش تأسیس شد.

محمد مرادی روز سه شنبه 5 مرداد در گفتگو با خبرنگاران ، با تمجید از ده سال امامت و ولایت و ایام عید سعید غدیر خم ، گفت: “او بیرون آمد.

مرادی درباره رویداد ادبی شعر غدیر شیراز اظهار داشت: جشنواره بین المللی شعر غدیر طی سال های گذشته در تهران برگزار شده است اما یکی از بهترین رویدادهایی که می تواند در عملکرد ضبط اثر بگذارد توسعه مناطق دیگر و انتقال به سایر نقاط است. ایران “

وی افزود: شیراز دارای دو عنصر مهم در تاریخ ادبیات شیعه است ، كه یكی از آنها گاه مبنای قرائت منقبت بوده و دیگری به عنوان یكی از مضامین مهم ادبیات فارسی و ادبیات جهان شناخته می شود و از این رو پیوند بین کتاب های شیعه و شعر همچنین به مخاطب و گروه مطالعه الهام می بخشد.

این شاعر سنتی با بیان اینکه انتخاب شیراز می تواند به توسعه و توزیع ادبیات مدرن به نفع سایر مناطق غیرپایتخت کمک کند ، گفت: جشن ها به تنهایی مفید نیستند و افزودند که علاوه بر چنین جشنواره هایی ، آموزش انتقاد از شعر و ادبیات نیز باید باشد. .

وی همچنین با بیان اینکه مخالفت با مد دو مشکل در شعر است گفت: نتیجه این دو بحث این است که شاعران به شعر به عنوان بخشی جالب توجه نگاه می کنند و شاعر سعی نمی کند شعر خود را با در نظر گرفتن دیگران کپی کند. این امر منجر به پذیرش شعر شده است.

استاد آموزش دانشگاه شیراز با بیان اینکه شاعران باید بتوانند در مطالعه ادبیات کهن فارسی به هر سطح شعر برسند و آنچه در شعر غدیر رخ داده از یک منبع نیست و افزود: شعرهای آنها.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/فرهنگی/مقدمات-شعر-غدیر-۱۱-قرن-قبل-گذاشته-شد/feed/ 0


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 7:23 ] [ Evan ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]